Проблемна тема: «Формування конкурентноспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу»
Девіз: "Хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя..."
Творче кредо: "Посередній учитель розповідає...Хороший учитель пояснює...Кращий учитель демонструє...Творчий учитель надихає..."

воскресенье, 19 апреля 2015 г.

Топ-5 світових тенденцій в області освітніх технологій


Наш час часто називають Інформаційної Епохою, але ніхто не називає його Епохою Знань. Інформація і знання - це не одне і те ж. Щоб інформація стала знанням, її треба спочатку обробити: отримати, відсортувати, проаналізувати, інтегрувати і зберегти.

    Пропонуємо до вашої уваги п'ять головних тенденцій освітніх технологій, які все активніше набирають обертів:


    Корпоративне навчання онлайн. Розуміння того, що в навчанні більшого значення набувають такі фактори, як зручність, пристосування до потреб і побажань учнів, використання технічних пристроїв, які дають можливість навчатись будь-де і будь-коли , призвела до активного підйому в цій галузі, яка має великі перспективи у майбутньому. До речі, масові курси вже не так популярні серед школярів та студентів через певну посередність, тривіальність і дидактичність пропонованої інформації та засобів її подачі. Так, до ваших послуг зручна платформа для навчання та підготовки до ЗНО –  школа «Знання-онлайн».

    Вимірювання компетенцій. У поєднанні зі сплеском корпоративного навчання онлайн, у 2015 році очікується підвищена увага до пошуку кращих способів оцінювання компетенцій та вимірювання індивідуального прогресу в навчанні. В Інституті Клейтона Крістенсена відзначають, що важливо, щоб всі частини модульного навчання гармонійно вбудовувалися в єдине згуртоване ціле. Дійсно, необхідно, щоб здобуті знання не були окремими секторами у свідомості учня. Використання інформації та навичок з різних дисциплін допомагає при вирішенні завдань, участі в конкурсах та олімпіадах, адже ширший кругозір свідчить про вищий рівень підготовки.  Для цього необхідні ефективні способи оцінки знань і відстеження динаміки навчання студентів, щоб гарантувати якісний інформаційний обмін між кожною складовою програми навчання.

    Альтернативні стилі навчання. Освіта також слідкує за тенденціями моди – звичайно, у тих напрямах, які стосуються навчання. Дизайн є сутністю. Кожного року, а то й місяця з’являються нові стилі та напрями, метою яких є урізноманітнити процес здобуття знань. Компанія Pluralsight в контексті даної тенденції зробила наступне придбання - CodeSchool. CodeSchool пропонує унікальний підхід, який ґрунтується на альтернативному стилі навчання - більш захоплюючому, цікавому і ефективному, ніж просто відео. З CodeSchool користувачі дивляться коротке відео, потім зупиняються і практикуються в тому, чому вони навчилися за допомогою серії інтерактивних завдань кодування і оцінок - все це робиться в браузері, перш ніж продовжити далі. У міру прогресування в освоєнні матеріалу студенти заробляють бали і значки, які індивідуально направляють хід навчання і прогрес кожного.

    Онлайн-навчання, засноване на компетенціях. У той час як, як навчання, засноване на компетенціях, і дистанційне навчання (онлайн-навчання) не є чимось новим, їх поєднання створює революційний підхід до освіти. Мішель Р. Вайз і Клейтон М. Крістенсен пишуть, що у онлайн-навчання, заснованого на компетенціях, є «великий підривний потенціал», оскільки воно включає в себе не тільки правильну модель навчання, але і правильні технології, клієнтів і бізнес-моделі. Вайз і Крістенсен продовжують пояснювати, що провайдери онлайн-навчання, заснованого на компетенціях, «можуть економічно ефективно комбінувати модулі навчання завдяки їх гнучкості та адаптивності до мінливого ринку праці». Вони роблять це, розбивши навчання не так на курси або навіть предмети, як на компетенції, звільняючи навчання від обмежень традиційних інституцій і методів.Такий тип навчання має більший вплив на подальше життя учня, адже значною мірою підвищує перспективу успішного працевлаштування.

    Перевернута технологія навчання. Information Week визначає технологію «flipped learning» як ще одну ключову тенденцію освітніх технологій у 2015 році. Flipped class - це форма змішаного навчання, коли студенти дивляться відео-лекції поза класом, вивчаючи контент в Інтернеті онлайн, а потім роблять домашнє завдання в класі безпосередньо під керівництвом викладача. 

    Проте, основана мета дизайнерів освітніх технологій полягає не у максимальному збагаченні та просуванні для досягнення комерційних цілей. Звичайно, кожен дбає про свій успіх, однак, будь-яка діяльність рано чи пізно втрачає своє значення, якщо не приносить користі суспільству, адже освіта – це емоції і душа. 
Джерело: http://ru.osvita.ua/abroad/higher_school/distance-learning/45903/

Комментариев нет:

Отправить комментарий