Проблемна тема: «Формування конкурентноспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу»
Девіз: "Хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя..."
Творче кредо: "Посередній учитель розповідає...Хороший учитель пояснює...Кращий учитель демонструє...Творчий учитель надихає..."

четверг, 16 апреля 2015 г.

Перевір себе



ТЕСТУВАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТАЛІТЕРАТУРИ
       
1.     Визначити, який із видів диктантів варто застосовувати за умови, коли спочатку робиться усний аналіз тексту, щоб попередити неправильне виконання певного завдання, не допустити помилок.
А Вибірковий                                
       Б Попереджувальний                 
В Пояснювальний
Г Коментований
2. Вид роботи з розвитку зв’язного мовлення, який передбачає передачу в усній чи письмовій формі прочитаного або прослуханого тексту.
А Диктант
Б Переказ
В Твір
Г Тест
3. Визначити, який із видів переказів передбачає передачу не тільки змісту прочитаного тексту, а дописування можливого кінця чи початку, які вчитель пропускає при читанні, введення додаткових епізодів або опису осіб, предметів, явищ тощо.
А Вибірковий переказ.
Б Докладний переказ.
В Переказ-переклад.
Г Творчі перекази
   

   4. Визначити, як називаються тести, які пройшли спеціальний методологічний експеримент з вироблення систем критеріальних оцінок та які мають добре описаний інструктивно-методичний апарат.
А Критеріально-орієнтовані
Б Нормо-орієнтовані
В Педагогічні
Г Стандартизовані
            5. Встановити відповідність між видом переказу та його характеристикою.
Вид переказу
Характеристика
1. За повнотою відтворення
А Перекази прослуханого, прочитаного, певною мірою й побаченого
2. За формою відтворення
Б Тексти-розповіді, описи, роздуми; розповіді з елементами роздуму та опису; переказ змісту думи, пісні, казки, легенди, кінофільму, вистави
3. За мовним матеріалом
В Усні та письмові
4. За способом сприймання
Г Повні й вибіркові; вільні й близькі до тексту; репродуктивні й творчі

Відповідь. 1 – Г;   2 – В;   3 – Б;   4 – А;

6. Указати, яке із зазначених дієслів необхідно вжити при формулюванні навчальної мети на таксономічному рівні «аналіз»?
А Запам’ятайте
Б Розташуйте
В Поясніть
Г Класифікуйте…
7. Указати, який з наведених чинників потрібно враховувати в першу чергу при виборі формату тестових завдань.
А Який з них дасть можливість якнайкраще виміряти поставлені навчальні цілі
Б Який сприятиме формулюванню умови
В Який визначатиме, якими мають бути варіанти відповідей
Г Який зараджуватиме уникненню технічних дефектів
8. Перегрупувати класи цілей когнітивної сфери людини в порядку спрощення рівня розумової діяльності при засвоєнні навчального матеріалу.
А Розуміння -1.
Б Знання -2.
В Застосування -3.
Г Синтез -4.
Ґ Оцінювання -5.
Д Аналіз -6.
Відповідь: А – 5; Б – 6; В – 4; Г– 2; Ґ – 1; Д – 3.
9. Указати формат тестового завдання, що складається з умови, запитання до цієї умови та кількох варіантів відповідей, з яких одна є найбільш правильною.
А R
Б Х
В Ситуаційний кластер
Г А
10. Чи можна стверджувати, що «головними ознаками справжнього правильно організованого тестового процесу є науковість, ефективність, об’єктивність та якість отриманих тестових результатів»?
А. Так                                                                         Б. Ні
            11. Встановити відповідність між видом твору та його характеристикою.
Вид твору
Характеристика
1. За метою
А Усні й писемні 
2. За формою
Б Навчальні й контрольні
3. За місцем виконання
В Класні й домашні
4.За ступенем самостійності учнів у виконанні роботи
Г Колективні й індивідуальні
Відповідь. 1 – Б;   2 – А;   3 – В;   4 – Г;
12. Встановити відповідність між назвою рівня когнітивного домену та його визначенням.
1. Аналіз
                                             2. Розуміння
                                                                 

3. Знання

4. Застосування
А Здатність використовувати засвоєний матеріал у нових ситуаціях
Б Здатність структурувати навчальний матеріал так, щоб була зрозумілою загальна організаційна структура
В Здатність розуміти матеріал,
що вивчається
Г Здатність запам’ятовувати факти, принципи, процеси в різних предметних галузях


Відповідь: 1-Б,   2-В,   3-Г,   4-А.
13. Визначити відповідь, яка не відповідає твердженню:
Методика викладання української літератури в школі як педагогічно-літературознавча прикладна наукова дисципліна має пропонувати вчителеві
А Парадигми
Б Технології
В Конкретні моделі викладання української літератури
Г Конспекти уроків

14. Визначити правильне твердження: «Методика передовсім допомагає вчителеві…»
А Створити свою власну
Б Стандартну
В Творчу
Г Неповторну систему викладання літератури

15. Визначте неправомірне твердження: «Перед учителем української літератури стоїть завдання…»
А Реалізувати загальнодидактичні, специфічні принципи навчання
Б Сприяти підсиленню авторитарного впливу
В Сприяти вибору активного ставлення до предмету
Г Відродження існування творів рідного письменства
Д Відкрити школяреві можливості для самотворення себе як особистості

16. Визначити відповідь, яка не відповідає твердженню: «Структура уроку літератури трохи нагадує сюжет художнього твору, бо…»
А Має захоплюючий початок
Б Має розвиток думки
В Залишається відкритою до її особистого тлумачення
Г Є неповторною, як і твір, що вивчається.

17. Визначити правильне твердження: «Принципами викладання життєпису письменника вважаємо…»
А Історизм
Б Вибірковість
В Фактуальність
Г Психологізм
Д Естетизм

18. Визначити неправомірне твердження: «Автор твору має постати як…»
А Ідеальна особа
Б Історична особа
В Конкретна доля
Г Жива людина, яка мислить та емоційно реагує на світ і своє перебування в ньому
Д Неповторна особистість, як митець

19. Визначити  неправомірне продовження фрази: «Специфіку методики навчання літератури як науки визначають…»
А Предмет дослідження
Б Методи, якими вона послуговується
В Особливості результатів її пошуку порівняно зі здобутками інших наук
Г Особистість учителя

20. Методика навчання української літератури – педагогічно-літературознавча прикладна наука, що містить…
А Психолого-педагогічні засади роботи вчителя
Б Стратегії виховання учня засобами педагогічної вимоги
В Стратегії виховання учня засобами художнього слова
Г Вимоги до літературного і літературознавчого змісту навчання
Д Рекомендації щодо дидактичних шляхів опанування літературознавчим змістом навчання

21. Виділити етап, який не є основним під час роботи над художнім твором
А Підготовка до сприйняття тексту
Б Словникова робота
В Читання твору
Г Аналіз

22. Яка форма роботи не використовується під час вивчення літературно-критичної статті:
А Написання твору
Б Складання плану
В Конспектування
Г Читання і коментування їх змісту

23. Чи погоджуєтесь ви з твердженням, що методика викладання літератури – це самостійна педагогічна наука про виховання, літературну освіту й розвиток особистості учня засобами художнього слова, наука про раціональне використання методів і прийомів, які забезпечують словеснику найвищу педагогічну результативність у його роботі з учнями:
А Ні
Б Так

24. Державний документ, який містить показники, що забезпечують взаємозв’язок навчального процесу й результатів навчання, охоплює сукупність освітніх цілей, визначених Конституцією та законами України у сфері освіти, які орієнтовані на досягнення нової якості освіти, – це:
А Державний стандарт освіти
Б Навчальна програма
В Концепція літературної освіти
Г Конспект уроку                 

25. Навчальне видання, що визначає зміст, обсяг і вимоги до вивчення певного навчального предмета, курсу, дисципліни, розвитку та виховання особистості згідно з державними стандартами освіти та навчальних планів – це:
А Підручник
Б Розробка уроку
В Календарно-тематичне планування
Г Навчальна програма

26. Структурна частина навчальної програми, де розкривається завдання вивчення предмета, дається характеристика структури програми, послідовність вивчення матеріалу, особливостей методів й організаційних форм навчання, міжпредметних зв’язків називається…
А Тематичний блок
Б Пояснювальна записка
В Методичний додаток
Г Додаток
27.           Установити правильну послідовність дій у роботі вчителя-словесника щодо підготовки й проведення уроку:
Добір наочності, технічних засобів навчання, дидактичного матеріалу
Вивчення літературознавчої літератури, добір культурологічних відомостей
 3
Перечитування тексту художнього твору, опрацювання підручника
 2
Опрацювання навчальної програми з літератури
 1
Реалізація змодельованого плану-конспекту уроку
 7
Вивчення методичного досвіду
 4
Моделювання плану-конспекту уроку літератури
 6
Самоаналіз уроку
        8

28.                        Обрати найбільш повну відповідь; «Сутність пообразного шляху аналізу художнього твору полягає в…»
А Розкритті рис характеру персонажів
Б Усвідомленні учнем характерів, учинків героїв та важливих суспільних проблем
В Розкритті рис характеру персонажів, висвітленні авторського ставлення до своїх героїв, з’ясування засобів творення образів персонажів
Г Характеристиці персонажів

29. Визначити, який із перерахованих типів уроків є нестандартним
А Урок-лекція
Б Урок позакласного читання
В Урок-композиція
Г Урок-бесіда

30.       Визначити правильну відповідь: «Комбінований урок літератури – це заняття, на якому…»
А Вирішується декілька дидактичних завдань
Б Поєднуються різні форми роботи
В Поєднуються різні теми
Г Використовується різноманітна наочність

31. Виділити форму роботи, яка не використовується для підготовки учнів до сприйняття тексту
А Бесіда
Б Підсумкове слово вчителя
В Розгляд ілюстрацій
Г Прослуховування музичних творів

32. Яка форма роботи не є масовим позакласним заходом з літератури?
А Літературний вечір
Б Читацька конференція
В Літературна екскурсія
Г Рольова гра




Комментариев нет:

Отправить комментарий