Проблемна тема: «Формування конкурентноспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу»
Девіз: "Хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя..."
Творче кредо: "Посередній учитель розповідає...Хороший учитель пояснює...Кращий учитель демонструє...Творчий учитель надихає..."

вторник, 14 июня 2016 г.

Звіт  про роботу шкільного методичного об’єднання вчителів  суспільно-гуманітарного циклу 
за 2015-2016 н.р.
Сучасна освіта перебуває в постійному оновленні, а тому вимагає від учителя новаторських ідей, передових підходів у викладанні предмета. Важлива роль у фаховому зростанні педагога, безперечно, належить організації методичної роботи в школі. Саме від цілісної системи взаємопов’язаних заходів, які ґрунтуються на досягненнях психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, залежить рівень підвищення фахової майстерності та розвиток творчого потенціалу кожного педагога зокрема і всього педагогічного колективу. І як наслідок – підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
У 2015-2016 навчальному році ШМО продовжило роботу  над своєю проблемною темою «Формування конкурентноспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу»

 Основними напрямками нашої роботи  були:
  • використання технологій навчання з метою розвитку креативності учнів;
  • впровадження педагогічних стратегій розвитку інноваційної особистості вчителя та учня засобами інформаційних технологій;
  • створення умов для природного самовиявлення учнів та їх самореалізації;
  • використання діагностичного дидактичного та роздаткового матеріалу, спрямованого на визначення рівня навчальних досягнень учнів;
  • впровадження нових педагогічних технологій, спрямованих на всебічний розвиток учнів.
    ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу налічує 4 учителів, з яких   3 –  має першу категорію, 1-спеціаліст.
Прогресивні підходи до формування конкурентноспроможної особистості було продемонстровано на 4-засіданнях, проведених протягом звітного періоду за такими темами:
Формування компетенції з іноземної мови через впровадження інформаційних технологій.
Портфоліо вчителя як показник професійного розвитку.
Етика взаємин вчителя з учнем.
Моделювання уроків із залученням методів активізації пізнавальної  активності.
Підвищення якості знань на основі впровадження на уроці ІКТ.
Впровадження сучасних технологій на уроках суспільно – гуманітарного циклу як шлях до якісної освіти особистості.
Використання креативних технологій на уроках       основ здоровя.
Під час відкритих уроків учителі показали широкий спектр різноманітних засобів та інтерактивних методів роботи зі школярами, створювали умови для творчого самовираження і саморозвитку учнів, виховували компетентну особистість.
    На належному рівні у школі ведеться позакласна робота з предметів. Під керівництвом учителів протягом навчального року випускалися шкільні газети, проводились предметні тижні:
Тиждень української мови та літератури ( листопад).
Тиждень історії та права ( грудень).
Тиждень німецької мови ( лютий)
Тиждень з основ здоровя ( квітень).
Діяльність членів МО спрямована на розвиток творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності. Матеріали до усіх заходів  можна переглянути на блогах « Форум», « Соловейко», « Клаsні» ( вчитель Кирик С. С.) та « Колесо історії» та « Фортуна» ( вчитель Барна О. А.)
Створено ряд дослідницьких робіт та комп’ютерних презентацій, учнівські проекти. Свої роботи учні презентують на уроках .
Не залишилися поза увагою вчителів невстигаючі учні, яким були надані консультації, індивідуальні завдання, що дозволили школярам підвищити свій рівень знань.
Згідно плану атестації вчителів вчителю історії  та правознавства  Барні О. А. було присвоєно  першу кваліфікаційну категорію.
Діяльність ШМО була спрямована на пошук і розвиток творчого потенціалу школярів, на роботу з обдарованими дітьми. Учителями-предметниками були підготовлені матеріали до проведення І етапу Всеукраїнської олімпіади. 
Традиційними стали участь учнів 5 -9 класів у конкурсах, олімпіадах з історії та української мови і літератури.
Результати:
Стародубцев В. – учень 8 класу  ( вчитель Барна О. А.) виборов І  місце з історії на районному етапі, а також гідно проявив себе на обласному рівні.
Стародубцев В. – учень 8 класу  (вчитель Кирик С. С.) отримав ІІІ місце у районному етапі Міжнародного  конкурсу з української мови ім. П.Яцика.
Таким чином, робота вчителів ШМО гуманітарного циклу ставить за мету забезпечення ефективності роботи кожного вчителя, творчого розвитку, пропагування нових педагогічних ідей.

Недоліки в роботі МО
 Проте поряд з позитивними результатами в роботі МО є низка недоліків :
·        - недостатній рівень науково-методичного забезпечення викладання гуманітарних дисциплін;
·        - використання малоефективних форм та методів проведення уроків;
·        результати навчальних досягнень учнів мають бути кращими, тому члени МО мають більше уваги приділяти підвищенню грамотності своїх вихованців;
·        - недостатня увага приділяється підготовці учнів до районних олімпіад з гуманітарних предметів.
·        не залучаються учні до участі в МАНу.
Аналіз діяльності педагогів, вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу дає підставу вважати роботу членів МО суспільно – гуманітарного циклу задовільною.



Комментариев нет:

Отправить комментарий