Проблемна тема: «Формування конкурентноспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу»
Девіз: "Хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя..."
Творче кредо: "Посередній учитель розповідає...Хороший учитель пояснює...Кращий учитель демонструє...Творчий учитель надихає..."

среда, 2 декабря 2015 г.

Знай наших!

25 листопада  у Нововасилівському НВК відбувся відкритий урок з  історії  ( вчитель Барна О. А.) у 6 класі на тему «Що Геродот писав про скіфів». На урок були запрошені керівник РМО вчителів історії Гаврилова Т. І.  та вчителі таких навчальних закладів:  Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2,3 , Купріянівського НВК, Кам’янської ЗОШ І-ІІ ст., Дружелюбівського НВК, Московського НВК.
Під час уроку учні продемонстрували свої знання та вміння з предмету. На основі тексту й ілюстрацій розказували  про заняття скіфів,  показували  на карті кордони Великої Скіфії. Використовуючи історичні тексти , складали  розповідь про розселення, побут та духовний світ скіфів, проводили роботу з візуальними та писемними джерелами.

З точки зору виховного впливу уроку, перш за все треба відмітити особистість учителя. Спокійний тон, уважне і добре ставлення до учнів у поєднанні з вимогливістю, манера звертатися до класу, витримка – усе це передається дітям і слугує еталоном людських стосунків.Виявленню творчого потенціалу школярів сприяли інтерактивні методи роботи: «мозковий штурм», «мікрофон».
  Слід зазначити й ефективне використання наочності, дидактичних матеріалів. Активна робота учнів у ході уроку дозволяє зробити висновок про те, що матеріал з теми засвоєно.
Звертає на себе увагу кропітка, продумана, здійснювана з уроку в урок підготовка вчителя та учнів до активної роботи.
Мету уроку вдалося повністю реалізувати та досягти очікуваних
результатів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий