Проблемна тема: «Формування конкурентноспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу»
Девіз: "Хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя..."
Творче кредо: "Посередній учитель розповідає...Хороший учитель пояснює...Кращий учитель демонструє...Творчий учитель надихає..."

пятница, 12 июня 2015 г.

Звітуємо


Звіт про роботу
вчителів суспільно-гуманітарного циклу
за 2014 - 2015 н. р.

 Методична робота  у Нововасилівському НВК здійснювалась відповідно до  Законів  України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національною доктриною розвитку освіти України, Концепції загальної середньої освіти, Державним стандартом освіти та іншими нормативними документами, передбаченими чинним законодавством  на досягненнях науки, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.    
                                                                                                                  Проблема,  над якою працювало  ШМО - «Формування конкурентноспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу» 

Основними напрямками нашої роботи були :
використання технологій навчання з метою розвитку креативності учнів;                                                                                    впровадження педагогічних стратегій розвитку інноваційної особистості вчителя та учня засобами інформаційних технологій;  створення умов для природного самовиявлення учнів та їх самореалізації;                                                                використання діагностичного дидактичного та роздаткового матеріалу, спрямованого на визначення рівня навчальних досягнень учнів; впровадження нових педагогічних технологій, спрямованих на всебічний розвиток учнів.
Форми і методи роботи ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу:
-   Проведення відкритих  уроків;
-   Взаємовідвідування та взаємообговорення уроків;
-   Уроки-семінари;
-   Презентації творчих доробок;
-   Круглий стіл «Науково-дослідницькі роботи»;
-   Тренінг «Творчий потенціал вчителя»;
-   Обмін передовим педагогічним досвідом.
Всі засідання ШМО, а їх було проведено чотири,  мали різноманітну направленість. Усі  засідання методичного об’єднання  проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням. Робота методичного об’єднання була спрямована  на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення  методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання, на яких обговорювалися як організаційні питання ( підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів знань, схвалення завдань для державної підсумкової атестації), так і науково- методичні питання:
 Готовність учителя до інноваційної діяльності( доповідь Кирик С. С.);
Проблеми , які виникають в процесі використання інноваційних технологій ( доповідь Яланської А. М.);
Позакласна робота з предметів суспільно-гуманітарного циклу через призму проектної технології ( доповідь Барни О. А);
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках основ здоровя (доповідь Тріщук В. П.);
Практикум із застосуванням електронних тестів. Обговорення складених тестів(практичне заняття Барни О. А.);
Сучасні типи уроків: пошук, натхнення, фантазія (доповідь  Кирик С. С.);
 Активізація розумової діяльності учнів. Формування самостійного мислення, здатності до аналізу на уроках основ здоров’я (доповідь Тріщук В. П.).
Згідно з річним планом  проведено предметні декади, тижні. Було складено плани заходів у рамках тижнів, учителі проводили різноманітні позаурочні заходи з учнями. 
Значно збільшилася кількість уроків з комп’ютерною підтримкою. Проблема району спонукав творчий колектив збільшувати роботу з обдарованими учнями. На заняттях разом із  учнями вчителі нашого циклу  поглиблено опрацьовували навчальний матеріал з предметів, розв’язували олімпіадні завдання, розвивали творчі здібності, а також брали  участь у різних конкурсах, олімпіадах .
Фіналіст конкурсу творів для дітей на правову тематику «Разом мандруємо в legalаnd – казкову країну права»!  ( Удовиченко В., керівник Барна О. А.)(Робота  розміщена на сайті Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (http://www.zoippo.zp.ua/)  та рекомендована для навчальних занять та виховної роботи з правової тематики у закладах освіти);
І місце у ІІ ( районному етапі) ХІVВсеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням( Удовиченко В., керівник : Кирик С. С.)
ІІ місце у ІІІ (обласному) етапі ХІVВсеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням (номінація «Література» 2014 – 2015 н. р.) ( Удовиченко В., керівник : Кирик С. С.)
ІІІ місце у ІІ ( районному) етапі Міжнародного мовно – літературного конкурсу ім.. Т. Шевченка ( Стародубцев В. керівник : Кирик С.С.) .
  Для ефективної роботи ШМО та розповсюдження  педагогічного досвіду було створено блог « Калейдоскоп», на якому члени нашого циклу розміщували матеріали. Також особисті блоги ведуть Кирик С. С. (« Соловейко», « Форум») та Барна О. А. ( « Колесо історії»). Дані веб – ресурси беруть участь у обласному конкурсі блогів.
Можна зробити висновок, що педагоги планомірно підвищують свій кваліфікаційний рівень, а  методична робота спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня.


Комментариев нет:

Отправить комментарий